Nattetime

Fy vad jobbigt väder det har varit idag, varmt, kvavt och samtidigt skuggit.. Palla ge mig kyla!

Jag och melvin var som sagt i stan idag, köpte en båt som han kunde ha i poolen och sedan åt vi mums mat på Indiska.. Dock var både jag och han väldigt trötta och orkade liksom inte så mycket mera än att bara fördriva tiden..
Men mysigt var det och när vi kom hem så åt vi smält choklad med glass.. Och nu nattar mormor den lille.. Jag känner att jag för en gångs skull ska lägga  mig tidigare för jag är verkligen trött..

Ja det var allt för mig, Natti!
/MissGiveMeLove



Checka in posersarna, Wannabees!

Hans fina båt som flöt ungefär 10 minuter sedan fick vi hämta den på poolens botten!

Indisk mat, finns det något bättre? Nja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0