Movie Tajm

Ursäkta det överskånska ordet, men vad ska man göra när man bor här? Skåne land..

Har varit på terori idag och kunde det mesta vi gick igenom.. Sedan skulle jag för engångs skull hyra någon film och kanske köpa något godis.. Så det blev Love and other disasters, Sweeney Todd och De glömda själarnas Ö... Plus ett mjölkchoklad.. Lite tankning och sedan hemåt.. Tyvärr på vägen så börjar det ösregna och blåser så jag knappt kan hålla mopeden rakt.. Läskigt så hem kom jag dygnsur och helt tagen av min färd hem.. Dock sjöng jag 10 min innan ovädret kom och funderad på vad folk skulle säga om de hörde mig när jag kör moped, idag var det I´ts raining man! Halleluja vad det är roligt att sjunga i hjälm.. Hahah

Just nu sitter jag på mitt rum och väntar på maten, vi har gäster eller melvins kompis föräldrar.. Kanske ska små barnen och jag se den med ön sedan efter maten, dock är den från 11 men va fan de har ju sett harry potter så.. Återkommer kanske senare!
Pöss
/MissSkane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0