Motorcross och rappande

Min lillebror försöker för fullt att härma Mange Schimt och sjunga hans låtar, faktiskt ganska underhållande..
Idag har man övningskört, övningskört och kört lite mera.. Träna måste man ju!
Sedan skulle min bror och köra motorcross och snäll som jag var följde jag med.. Det var inte så värst roligt men där fanns ju en och en annan hunk att kolla på.. Melvin var dock väldigt duktig för att bara kört så lite..
Nu sitter jag hemma och ska strax äta taco, maten blev lite sen då vi inte hann äta innan vi drog dit..
Ska läsa lite tidningar som mamma fått hem och sedan ska vi nog se Sweeney Todd, finally! Imorgon drar mina päron iväg någon stanns och jag är själv med den lille, funderar på staden, eller vi får se vad vädret säger..

Aoo men nu ska jag gå ner och hjälpa till, hungrig!
/MissMyBrother<3


In Action

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0