Lite nytta

I början på sommaren skrev jag en lista på vad jag skulle göra i sommar..  14 saker som jag velat göra eller som jag bara ska göra.. 15 om vi räknar med körkortsträning.. Det är 12 dagar tills man börjar skolan och det är samma som att sommaren är över, iallafall ledigheten.. Av 15 punkter har jag gjort 4 saker ( den fjärde är dock stockholm men vi ska ju dit och vi har ju bokat biljetter, datumet har bara inte kommit ännu..) Jag ser mig själv inte som en person som skjuter upp saker utan får för det mesta sakerna gjorda då jag känner att jag måste eller vill.. Men jag vet faktiskt inte varför jag inte gjort de 11 resterande sakerna jag skulle få gjorda i sommar... Vissa saker är det försent för och vissa saker känns menningslösa nu när det är slut på ledigheten.. Fan!

En av sakerna är ett resereportage som jag skulle göra till den 15 augusti, alltså inte försent! Imed att man går journalistik utbildningen så borde det var ganska lätt för mig att skriva ihop ett reportage, men jag har skrivit typ 3 meningar.. Och så kan man vinna 8 000 kronor och det skulle verkligen inte sitta fel, imed inget sommarjobb.. Men jag ska nog skriva det nu för jag känner att jag är på skriv humör, det ska bara klicka! Det är mitt eget utryck!

Ja så nu ska jag gå och klicka mig vidare till pengarna, bye!

/MissDoIt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0