I tried to reach for you, but you are only in my dream..

Godmorgon Godmorgon..

Inatt somnade jag vid typ 4 kanske, kunde verkligen inte somna.. Har för mycket tankar i huvudet, men tänk om? Eller vad händer om? är ofta tankar som flyger i mitt huvud när jag ligger och bara tänker.. Sjukt jobbigt.. Magen protesterar också och det bidrar till magont.. Måste lära mig att allt löser sig och det värsta som kan hända är oftast väldigt små problem..
Imorse bestämde jag mig även för en sak som jag just nu håller hemlig med mamma.. Och för en gångs skull började det verkligen väldigt bra..
Idag ska jag övningsköra och sedan hem och packa, för det lär nog inte bli så mycket imorgon då jag ska klippa mig.. Äntligen av med det oranga.. Sen blir det kalas för Hugo som fyller 5 år och Linda ska även med , sova över och sedan blir det STOCKHOLM.. Yeah!

Ja då ska jag gå in och duscha.. Later!
/MissDream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0