I have a dream, a fantasy

Ja då var man hemma från terorin och ja man känner att man kan det mesta.. Dock måste jag nog köra lite mera och öva småsaker.. Mailade mina praktiker idag och fick glada nyheter och vissa mindre roliga.. Men nu börjar jag få koll på sakerna så jag har lite mera koll på läget.. Men just nu ser det ganska bra ut fast inte riktigt som jag tänkt mig men på ett positivt sätt.. Vill dock inte ta upp det här ännu för jag vill inte bli besviken sedan..

Just nu sitter jag och genomlider min mag ont som  jag fick efter vi varit och handlat.. Sjukt ont.. Sen sitter man och kollar när melvin spelar play station.. Äta sen och kolla på tv.. Imorgon blir det hel dag med mamma och det ska bli övermysigt.. Finns inget bättre än när det bara är hon och jag.. <3

Nä nu ska jag genomlida min magont lite mera.. Och byta om till bekvämare kläder..
/MissGiveMeThisOpportunity


Just nu vill jag inget heller än att bara få denna möjligheten och visa vad jag kan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Estelle..... VAD HAR DU NU GJORT MED DIN SIDE?:O

2008-08-12 @ 17:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0