I Feel Like Dancing

Hahah, jag var bara tvungen att skriva ett inlägg till.. Bloggberoende? Nja!

Asså jag är sjukt sugen på att dansa, bara släppa loss.. Gjorde det presic och skulle få ett snyggt foto men det blev bara konstiga miner och as garv.. Sjukt kul.. Saknar som fan min dans som man gick på innan, varje vecka.. Tyvärr blev det inget då det var så jävla dålig tid.. Men jag ska försöka få igång det igen till hösten men så har man praktiken, men det får väl bli på något gym.. Har för tillfället fönstrerna vidöppna och musiken på max, sjukt skönt att bo på landet ingen man behöver ta hänsyn till... DISCO!

Sitter även och funderar på min frisyr ska ju till frissan nästa vecka, ta bort det jävla oranga i mitt hår.. Hoppas hon kan fixa det men så är jag sugen som jag alltid är på att göra något annorlunda, men vad finns det liksom att göra? Hade velat färga det annorlunda, men vågar inte eller klippa det coolt. men samtidigt vill jag ju ha låångt! Kanske lugg? Fast det har jag haft två gånger och det blir lite tråkigt.. Jobbigt efter också då jag har mina jävla virvlar..
Ajja vi får se vad det blir, nu ska man se fantastic four och 2 kanske? Är det något bra på tv, nu kommer päronen och då är det maoooot..!

Ha en mysig söndag, dansa skaka.. Och bara ha kul för det ska jag ha! Flippa ur utan att någon ser det!
/MissCrazy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0