Give me

Igår var det Danmark med föräldrarna och det var jätte mysigt att bara spendera tid med dem utan den lille.. Längtar redan till London.. Kom dock inte in till danmark förräns vid tre men det var mysigt ändå.. Åt italiensk buffe och sedan bar det upp mot ströget och sedan vid kvällen åkte vi tillbaka till fisketorget, där jag hittade min dröm skinnjacka, GE MIG! plus att jag hittade en sjuk snygg klocka som jag vill ha, kanske 18-års present? Sedan åkte vi ner vid havet och åt på en sjukt mysig resturang, även sjukt god mat.. Tack för igår, fick även ett par skor för 100 dk.. Billigt! Min lillebror sov över hos kusinen så sovmorgon fick man med, fast jag hade jäkligt ont i mina fötter efter att ha gått gått och gått i Danmark.. 


Älskar er överallt annat! <3


Show on street

Mina billiga skor, höga som fan bara!

Idag blev det sovmorgon och sedan övningskörde jag, mamma och melvin först och handlade lax som vi snart ska äta mums! Sedan körde jag ner till gislövs marknad där vi skulle bara kolla lite.. Köpte såna långa marshmallow eller hur det stavas, och gräddbullar..
Nu ska vi äta och se film, bye!

/MissMaybeWork?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0