Fredag

Godmorgon Godmorgon, ännu en morgon.. Fast denna var dock lite annorlunda då mormor som har sovit över här inatt kom till mitt rum vid halv 3 i natt och frågade hur man stängde av pappas sökare, brandman.. Dock ringer den 11 gånger sen slutar den så lagom till hon kom upp till mig så hade den ju slutat alltså kunde jag inget göra, Palla.. Sen satt hon bara där och min lillebror kom också, man bara hallo jag sover! Men tillslut gick de och jag fick fortsätta sova..

Nu på morgonen så skulle jag äta en stor frukost, känns lönt när klockan är 11 och man ska äta lunch vid 1 typ.. Naj, så det blev det vanliga.. Just nu sitter jag och läser på internet och sedan ska man plocka ur disken, Yeah! Måste även hämta tidningen, journalistikstukad!
Sen får vi se vad jag ska göra, försöka göra lite nytta kanske som i ett annat inlägg.. Kanske se en film om man får? Vid fyra ungefär kommer Linda och ska leka med mig, trevligt! Ska planera stockholm resan som är om en vecka.. YEAH!
Vet inte om vi kanske ska bada jauzzi, Bring your bikini Linda!  ja om du hinner läsa detta innan..

Aoouu men jag återkommer senare, ska hämta tidningen nu och städa, JippyJeaahh!
/MissWahhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0