Everybody's lookin' for a way to get real gone

Godmorgon..

Igår kollade vi på Jiddra inte med Zohan, sjukt rolig film.. Såg även Horton.. Även väldigt bra.. Idag ska jag nog se en annan film som jag inte sett ännu och kanske hjälpa till att städa spaet.. Eller lägenheten.. Senare ska vi hem till melvins kompis föräldrar vars pappa är stuart och han har köpt hem något väldigt speciellt från Usa som vi bara var tvungna att smaka, så vi drar dit senare... Kanske blir det lite övningskörning också, får se.. Ikväll ska jag ringa personerna vi ska bo hos i Stockholm och dubbel kolla allt så det stämmer.. Förhoppningsviss blir vi skjutsade från Arlanda och hem till dem men det är nog inte helt 100..

Aoou men nu ska jag rigga upp inför film, om jag inte blir tillsagd att städa först..
Bye!

/MissGrownUpWoman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0