Ensamdag med Mamma

Var i Ystad idag med Mamma, själv för en gångs skull.. Först hämtade vi mitt busskort så nu är min frihet räddad och sedan åkte vi kusten och stannade till vid butiker som lät intressanta.. Köpte en sjukt mysig mugg med ett hjärta i och mamma köpte ett glasliknade glas.. hmmm, ja det såg ut som ett glas men det var av keramik.. Också med ett hjärta i..
Sen drog vi vidare till Ystad och åt och sedan gick vi i affärerna.. Åkte sedan till ett känt café och tog en fika med mums efterätt.. Så tre linnen, lite saker till min 18-årsdag och mycket skratt med älsklingsmamma så sitter man nu hemma och försöker spränga bort min huvudvärk.. Ska kanske skriva mitt reportage lite, ska ju snart vara inne..

Imorgon blir det packing och sedan köra.. Yeah!

Nu ska jag tvätta och sedan ska jag se på tv, bye!
/MissDontTalk..


Miss Me

Min hjärtekopp, nytt utryck..

Älsklings Mamma.. <3 (gammal bild..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0