En trött Trea!

Fatta jag är en trea, sista året på gymnasiet.. Jag kan inte fatta det..

Idag var det få första dagen i skolan och om man får erkänna det så var jag ganska glad över att börja bara för att veta att det sedan nästa ledighet blev det allra sista och man ska ut i vuxen livet, över najs!
Hade litet upprop sedan fick vi gå igen och då drog angelica, linda och jag till Malmö festivalen och kollade runt lite.. Sedan kom mamma och c:o in och vi gick och åt.. Tog sedan bussen ner till Körskolan för att vara på terori, höll fan på att somna kom hem och nu sitter man ju här... Extreme Home Makeover och sedan CSI! Sedan sova!

Visst ja har ju inte berättat om Stockholm.. Snacka om att Malmö är bättre än Stockholm och att stockholmare är ganska tröga.. Fattar ju inte alls när man pratar, och linda fick värsta dissen av en som tyckte att skåne skulle bli dansk igen.. Lite sammanfattning för Stockholms resandet..
Dag 1 tog flyget 07.30, sleepe.. Sturup, Tunnelbana mot hemmet.. Sedan city och sedan var vi så trötta så vi åkte hem igen åt och spenderade tiden i deras översköna sängar som gick att höja och sänka..
Dag 2 gick vi i City igen och sedan åkte vi hem och gjorde oss i ordning inför kvällens konsert.. Kom in till Kungsträdgården och åt och sedan var det dags för The Voice -08, Sjukt bra.. Åkte sedan tunnelbanan hem och somnade med musiken från kvällen i minnet
Dag 3 var det dags för sista dagen och vi åkte till Gröna Lund, JAG VANN STORT CHOKLAD! och vi åkte massor med karuseller och det var mysigt.. åkte sedan hem och packade och sedan var det dags för hemfärd..
Mysigt var det!

Nu orkar jag inte skriva mera, utan jag ska se på tv och förbereda mig inför intervju på onsdag.. Blä!
/MissGiveMeABreak


Första dagen, Linda!

Massor med packing, för tre dagar, Hahha!

The Voice!

Flo Ride... LOW LOW LOW LOW LOW LOW LOW LOW!

Här har alla i publiken sin mobil uppe, Linda fick Flow Rides nummer!

Gröna Lund, Jauuu!

Linda på grönan..

MITT SNICKERS SOM JAG VANN, FÖRSTA FÖRSÖKET!

Så då säger Linda och jag TJA TJA TJA TJA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0