Do I wonder why?

Fan fan fan fan min resväska har slutat produceras då min älskade rosa resväska gått i sönder i trippen till Stockholm..Och tror ni man kan få tag i en ny, nä då har den utgått och ska inte komma tillbaka.. Sån otur!

Idag var det rörlig bild hela dagen och det var ganska drygt.. Imorgon är det äntligen fredag och då slutar man 12.. Överskönt.. Ska nog ner till Trelleborg och hämta mitt busskort och sedan vara gå på palmfestivalen..Kvällen blir det mummemumme mat med fiskburgare eller dallasburgare har inte bestämt vilket ännu.. Spelar ingen större roll då båda är så jävla goda.. Kanske blir det en hyrfilm eller kanske gammal goding?

Åhh just nu såg jag att jag fick ett bra omdöme av Eva, som oftast sågar mig.. På en text vi skrivit..

Nä nu ska vi äta och sedan ska jag läsa lite terori.. Tv later..
/MissThinkAboutIt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0