Danmark

Sitter just nu och väntar på de gamla, är färdig och klar..
Tänkte ladda upp lite bilder på mig, sånt ego! Kusinen ringde nyss och undrade ifall vi kunde vara en dag.. <3
Även morfar skickade sms och sa att det varit mysigt att jag varit hos dem och att jag glömt mitt äpple... Jag är sjukt glad över att jag gick in på vagabonds hemsida nyss och då fick jag se att de hade sjukt mycket rea på mina eftertraktade rosa skor, 165 kr plus 39 kr i frakt det är liksom bara 204 kroner för mina skor som jag velat ha sjukt länge så de ska jag beställa.. Åker nog med upp till stockholm, vilket bara är två veckor kvar, YEAH!

Ja nu hör jag bilen komma in rullande så nu ska jag dra, Ses!
/MissLeavingTheBuilding

 
Smiling Me

Utråkad igår när jag väntade på bussen

Sjukt konstigt jag slängde dessa i papperskorgen så fastnade de i luften, flying tops!

Me again

Dagens outfit, kjolen jag köpte igår!

Ursäkta bilderna men min kamera strular så det får bli mobil bilder nu framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0