Charm up your life..

Okej då var man färdig duschad efter en timmes jauzzi badande.. Så himla mysigt, ska fan göra det oftare..
Så då ska jag börja min behandling av fötter, köpte ny kräm idag och så ska vi se en film..
Imorgon är det skola som gäller och sedan sista gången på terorin.. Yeah! Förresten gick det skit bra idag när vi skulle träna fickparkering och backa runt hör här hemma.. Körkortet here i come!
Har sjukt ont i magen och vet inte varför, har ju slutat med p-pillerna ett tag nu men jag ska nog börja igen.. Glömde bara det innan..

Aoo men ha en trevlig söndag, det som återstår iallafall..
Och godnatt ! (Jo, linda jag lämnade tillbaka skorna, men jag ångrar mig, haha!
/MissFoot

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså estelle har varit så upptagen idag att hon inte hunnit skriva i sin blogg?:O och så klagar du på MIG! dålig stil det. dålig stil.

2008-08-25 @ 23:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0