Bokat och klart

Mums vad god den chesscaken var, direkt leverarad från Usa.. Det var en stor kejda i Usa som hade gjort den med godiva choklad.. Väldigt god och väldigt mäktig..

Har precis ringt till dem vi ska bo hos i Stockholm och de ser framemot att vi ska komma.. Great!
Nu gäller det bara att packa sedan är man snart på väg.. Fy fan vad kul det ska bli.. 

Så sorligt kollade på gamla filmer idag igen, kan inte kolla på det.. SNYFT!
(Jag försökte dränka dig i poolen och vi skrattade, vi hade kul.. Du och Jag!)

Ja då ska man se film igen, min lillebror tjatar.. Så nu måste jag dra, </3
/MissMissingYou


Ser kanske inte världens godaste ut men tro mig det var den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0