Äntligen

Ännu en dag med sovmorgon och det var sjukt skönt.. Min lillebror har fått tendensen att sova längre men dock har han lagt sig vid 11 på kvällen och det kan ju vara så jobbigt det med.. Just nu står han och en komips och försöker få upp dörren till mitt rum, de ska krossa mig och allt som de ska göra.. Varför kan man inte bara trolla bort dem ibland?

Idag ska man nog ut och köra och träna parkering, kolla cyklar till pappa och sedan ska man hem igen.. Är sugen på att se en film och funderar på vilken som kan vara lämplig just idag, kanske Harry Potter? Länge sedan man såg den.. Men vilken? Ja har sådan besluts ångest över vissa saker som bara man liksom ja ha spela roll liksom! Fundera!

Har äntligen fått dem att sluta sparka på ens dörr men snart kommer de säkert igen, Palla! Nja nu ska jag kolla filmlådan, Ciao!

/MissHot


 Håller på att skriva min önskelista och denna står högt uppe på listan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0