All night long...

Igår var det 18 års fest för Linda och det var mycket mycket trevligt.. Käkade kärleksmums och Daim tårta.. Sedan vid typ 12 så drog vi med bussen in till Malmö.. Hämtning av pengar och sedan skulle vi på Kb.. Men tråkiga som vakterna var så fick inte jag och en annan tjej komma in då vi fyller 18 i Oktober..Palla liksom det är två månader inte ens det!
Så vi fick ringa skjuts hem och så avslutades kvällen för oss.. Men det var sjukt roligt fram till det.. Bilder kommer senare..

Som vanligt blev man väckt av melvin och kusinerna som leker kung fu panda, hela jävla tiden.. Så sömn är inget man fått så mycket av.. Men jag är van..
Nu idag ska jag hämta mina saker hos Linda och sedan skulle jag med familjen in till Malmö för att hämta något sedan blir det hem och ska nog städa lite och tvätta.. Ikväll blir det kräftskiva.. Mumsblä! Har lite delade meningar om kräftor men en ska nog kunna slinka ner..

Bilder kommer snart.. Eller senare..!
/MissYouUglyEhEhYouUgly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0