ZZZzzz

Trööööt och jag vill bara hem och slappa lite.. Sen är det ju ett nytt liv som väntar och jag ska iväg och träna..
Imorgon blir det bara multimedia och sedan lite PA och sedan stan med pappsen då vi ska köpa present till mamma.. Vet inte riktigt vad men det blir nog ett arband och en kurs från mig och brosan..
Just nu har man historia och jag vill inte ha prov om en kvart kan det inte tillräckligt bra.. :( Men jag måste för annars ligger jag helt efter och det är inte bra.. Just nu letar emma efter min blogg och hittar inte den.. Hon tycker den är ful och därför ska jag inte säga vad den heter, Bajs emma.. :P hehhehe hon letar för fullt nu söker hon på google med..

Onsdag klippning naaaaaaaajs.. :D

/MissEmmaDon´tFind

Kommentarer
Postat av: Linda

hahah den står ju på din bdb:P

2008-04-28 @ 16:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0