Pink

Nu har jag ringt runt till alla affärer i hela skåne, känns det som, och frågat efter mina rosa vagabond, tror ni de finns någonstans??!?! Näää, då har dem inte dem utan jag fick ringa till Göteborg och så kunde de skicka dem ner till mig för typ 70 spänn,, Lite jobbigt men jag ska fan ha dem... Köpte dem blommiga iallafall..

Mamma och jag drog först och köpte mumse mat och sedan vidare till Trelleborg där vi shoppade 20 plagg utan att prova dem, under... Nice med lite nya kläder, sommriga liksom.. Fick även det svarta fördralet som jag kallar det..

Skolan idag var kort och helt menningslös... Kom hem vid typ halv 3.. Ajja tidningen kommer nog att bli bra om det blir så som de visade idag..

Imorgon är det 60-årskalas som gäller och 6 barn under 5.. Yeahhh... Men jag ska fan inte passa dem utan jag ska kämpa i fångarna på fortet.. Lite kul ska det bli faktiskt..

Orkar inte skriva mera, utan nu drar jag och kollar tv..
/MissPink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0