Ny vecka..

Tänkte jag bara ska sammanfatta min vecka hur den har varit och hur den förhoppningsviss kommer att bli..

Måndag hade jag prov och linda och jag var världsbäst som vanligt på att skriva och fota 50 min, en enkät och ett fotocollage eller vad man kallar det, plus att vi åt chokladfondue.. Mumsa.. Sen var det stan med mammsen och jag fick nya shoes.. Najs!

Tisdagen var väl också ganska hyffsad då jag fick "prova" chokladmassage, eller bara typ på handen men sedan luktade jag typ chokladkaka hela dagen.. Och sen på kvällen så började ju desprete housewives.. :D Yeahhh..

Idag var det foto igen i studion och jag stod som en hök över och kollade för jag hade inte bätte för mig, men jag fick ju choklad efter så det var också mums.. Sen drog man till solde med kajsa och linda och fick övergod cappucion och sedan drog man hem och sitter här..

Imorgon är det ungdomsmottagningen (vågar jag?) och sen ska jag fota trianglen till multimedian sedan är det bajs idrott och sedan ska jag skälla ut min svenskalärare för att ha gett mig IG på svenskanationella fast han tyckte det var ett VG, kunde inte sätta det för jag TYDLIGEN inte hade skrivit i mitt pm vilken text i häftet jag skulle ha, vilket jag gjorde och nu ska jag dit och visa det och skälla.. Jävla mög..

Fredag, Himmel eller helvete dag?!?? ja det är typ frågan, ska gruppen bli klar i tid eller vi ska stå kl. 16.00 och har massor kvar att göra? Jag vill så gärna att detta ska bli bra och jag ska slakta dem annars... :D hehhe
Sammtidigt känns det som bara vår tidning har material och dem andra inte har vidare koll på något, så vem vet?`

Lördag blir det mysdag i stan med Ida och jag ska nog tvinga henne att gå på Indiska.. Mummma..

Söndag plugga historia så att man blir av med det.. Och ska nog även bygga kök..

Ja det var typ min vecka ska försöka skriva om mitt ointressanta liv lite mera,
Och jag Linda min gulleplutt, du får gärna hjälpa mig och du vill,kan och orkar med designen, <3<3

Allt för mig och hoppas min mamma kommer strax så jag kan prata av mig lite, åhh nu ringer hon.. <3

Ja nu ska jag sluta
/ MissEstelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0