Morfar 60

Igår var det party för morfar då han fyllt 60, vi var på utmaningarnas hus på Limhamn och gjorde massa roligt...
Det var faktiskt ganska svårt och vissa grener var ganska svåra.. Som tex det var ett rum där det stod "Vad gör man i en bastu?" och vi bara ja man bastar, slänger på vatten.. Så där stod pappa och slängde vatten och vi andra låsades basta.. Men inte gick det, nä då fick vi buningar alltså klarade vi inte det och vi fick reda på senare att vi skulle sitta helt stilla i 15 sekunder.. Hahha.. Maten var övergod, väldigt trevligt för utom alla barnen..

Idag har mamma och jag varit på Ikea och köpte grejor till det nya köket, och sedan fick jag plugga lite historia. Pratade även med Ida och så, ska nog vara med dem nere i Trelleborg på Valborg, förövrigt tycker jag valborg är allmän konstig dag, liksom vad firar man och palla göra det.?!?! Ajja men det kommer nog bli bra..
Hon berättade även världens roligaste grej om Ugly.. Palla med henne..

I veckan är det full rulle då man ska klippa sig, köpa present till mamma och moster, förebereda loppis så man kan tjäna pengar (mycket pinsamt), sen är man ju ledig tors-mån.. Najs..  Men då blir det mycket pluggande för vi har typ 4 grejor som ska vara inlämnade den veckan.. Palla, de tar ju död på en innan sommaren..

Snart är det sommarlov, naaaaaaaaaaaaajss.. Men jag har ju inget sommarjobb det måste jag ha för jag vill ha pengar pengar och pengar..

Bye nu återgår jag till Nelson Madela
/MissNoMoney

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0