Looking..

Idag var det en kort skoldag, bara lite PA och sedan drog man till stan med Pappsen.. Hittade superbra presenter till mamma som jag ska sno av henne.. :P heheheh
Käkade på graffiti sen fick jag ta bussen hem då pappa skulle ha möte, lite drygt..
Byggt lite kök idag med och det börjar blir riktigt snyggt, kanske man ska flytta in där?? Hade varit ganska naajs och slippa brosan ibland..
Imorgons val är om jag ska gå i skolan eller inte, funderar på att skita i det och istället sola, klippa mig och vara fräsch inför kvällen då jag ska med ida till någon kille någonstanns.. ?!?!? ajja det blir väl som det blir.. Tycker Valborg är ganska löjligt att bara överhuvudtaget fira, liksom varför??? Ja men nu gör man ju det och då kan jag ju göra något ovanligt för en gångs skull...
Klippning och slingning imorgon, byebye utväxt... Vill göra något drastiskt men jag pallar liksom inte vågar inte..

Nä nu börjar Ugly Betty och sedan är det Desprate Houswiwes, naaaaaaaaaajs.. Love Tisdagar..

So have a nice Valboooo(riiiiinnnnggg)rg... :P
/MissSkolking

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0