Kämpa för ingenting..

Känns kul när man arbetar som ett svin med texter för jag vill leva upp till alla mina krav, men det enda man får är typ ja det var väl bra och det blir ett godkänt.. Liksom hur mycket gör de andra?!?! Jag ställer upp när det behövs och så men ändå är det inte bra..

Nationella igår gick väl sådär vet inte fick typ en blackout och kunde inte skriva, pinsamt när man går text liksom, så det fick bli en krönika som jag bara kan få VG på och jag hatar att jag kom på det i slutet då jag nästan var färdig..
MEn men jag det får fakitiskt gå som det går för jag kan inte mera göra...
Lite orolig för engelska nationella då det är på måndag och jag inte är så bra på det.. Men det får också gå som det vill  varken engelskan eller svenskan kan ge mig IG för det har de båda lovat..

Min fucking träning går åt skogen och varje dag blir man mera och mera trött på ens kropp, fast ida försöker dra med mig på boxning så har jag ju alltid ursäkter, sorry gumman <3.. Vill ju ha nice body inför beachen 2008..

Nä nu ska jag gå och läsa Glamour och sedan ikväll är det shopaholic säger ja som gäller, LOVE...
Nice väder är det också sommaren är nära, ischhh...

/MissDon´tknow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0