En träningsvärk som kallas duga..

image17Biaaaaat



Ja då var man hemma efter ett hårt pass med ida, skit vad jobbigt det var, men det känns skönt nu att man har varit duktig och tränat.. Duktigt Estelle..

Idag var det nationella och jag är cp rädd att alting ska vara fel och att jag tolkat uppgiften helt fel.. Men men jag kan ju bara få IG och sedan går förhoppningsviss livet vidare.. Men det skulle inte skada att få Godkänt på det ju..

Så sen imorgon är det dags för det jävla projektarbete som jag just nu inte pallar, för jag vill bara vara sjuk och kurera mig men nej det får man ju inte för lärarna för att " Nej du måste vara här 09.40" PALLA.. Ibland hatar jag bara dem och vill bara revolutera.. Men nej jag är för fucking snäll ibland..Sen när jag ändå är inne på ämnet "Arg" så vill jag bara få ur mig detta,
Jag Hatar Dig för att du är så som du är nu, va fan håller du på med? Det är fan jag som ska vara arg och undvika inte tvärt om... Sen är det sjukt hur mycket man påverkas när man börjar med nya saker, så jävla pinsam är du.. Innan var du en helt annan person men nu tror jag att jag inte känner dig längre, tro inget!!!! 

Farbror doktorn imorgon och jag ska ta spruta, ischhhh, vill typ inte göra det för jag har seriöst fobii för det...
 
Helg imorgon och det är över najjjs.. Ska äta en massa gott och bara slappa, Älskar helger..

Men det var allt för mig
/ MissEstelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0