rubrik..!??!?!

Palla att man alltid har läxa nästan.. Man är ju helt jävla slut på denna jävla skolan som tar dööööd på en.. Fast man ska ju inte klaga utan tänk om man gått samhälle eller nått sånt piss då hade man ju varit ännu mera döööd...Just nu är jag så himla tröött att bokstäverna flyter ihopa och jag vill bara typ sova, men så ska jag passa min lillebror.. Jipppy..
Projektet i skolan vet jag inte hur det går men jag ska skriva min text imorgon och sen är väl jag typ färdig.. Hoppas Hoppas de har förstått hur min mamma hade tänkt sig imed att det ska vara inne på Fredag.. :S :S
Mobil helvetet fungerar inte och jag får damp..

Fikade med mamsen idag på Espresso House.. Muma..JAG BARA ÄLSKAR MIN MAMMA ÖVER ALLT ANNAT!!!

Kossan fyllde år idag och jag ringde sent och grattade henne...
Ska göra engelskan nu men jag orkar inte och jag har ändå OTP i det så palla.. Men jag måste ju just därför.. Awwweee...
Harry Potter Girls Day på Onsdag och taco och godis och skitsnack på det kan bli kuligt.. :D Men jag kommer nog inte ha tid med det andra för jag ska ju kolla Harry, så klart..!!
Fan vad det ska blåsa... Låter som hela taket ska flyga vilken sekund som helst..

Ingen gör det bättre / MissEstelle  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0