Hej Hej nya livet!

Ja då har föräldrarna bokat en resa och då har man äntligen fått sitt mål... ganska intensivt men men.. Från och med imorgon börjar mitt nya hälsosamma liv, fan nu ska jag klara det.. Hoppas bara att där är någon som kan stötta lite gran.. Men det är där det vet jag..<3
Ett annat mål jag har är audition till So you think you can dance...Som jag ska försöka hitta på något coolt till men om jag vågar är en annan sak... det är inte riktigt som idol det är mer att man ska bara släppa loss.. Sjunga får vänta ytterligare..

Har precis sett High Scholl Musical 1 & 2 de är brauuuu...

Har även kommit på att denna veckan kommer det att bli mycket.. Måndag ska vi ha läst Candide en jävla tråkig bok som våran lärare bara måste plåga oss med efter Hamlet och Tartuffé... PALLA plus att jag måste städa hela spaet... sen på tisdag ska man börja tidigt men med en god frukost med linda.. :D mumsigt.. Sen ska massa folk hem till mig och intervju mamma inom projektet.. Pinsamt.. Ajja man överlever väl men ändå.. Sen Onsdag ska bokressentionen vara färdig och den är på ENGELSKA..!!??!?!?! HJÄLP, TYP??? vill verkligen inte få IG.. Men man har ju en termin kvar.. ;D haha... Sen på kvällen ska Emma och jag agera MingelJournalister.. :D Jag älskar verkligen detta.. :D

Ja nu ska jag inte plåga er mera.. :D jo mamma och jag ska nog också på måndag köpa tapetter och andra små dekorationer hur ska jag få denna veckan att gå till.. Inget är omöjlikt.. :D

Be Mine / MissEstelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0