EN Biatch!!

Att en människa kan få en att må så dåligt, äckliga ......!! Ajja orkar inte skriva mer om den nu för jag blir bara förbannad eller oehört besviken... Och det är inte du Linda.. :D

Just nu sitter jag och kolla medium men det verkar inte så bra längre.. Funderar även vad jag ska ha på mig när vi ska fota enskild, det är inte så viktigt egentligen imed att man inte ser kroppen (som tur är) men men det är fredag och helg.. E det inte något att fira???? Sitter även och funderar på hur mitt hår ser ut när jag bara duschat och inte borstat det.. På något vis är det fint men sammtidigt så kan jag inte sluta plattånga det.. Vill ha låååååångt hår så att mina lockar får sin fina form.. :P hahhaha
Idag fick man hedersuppdrag att skriva en lite artikel om branden i skolan idag.. HEDRAD!! Vad gör man inte för ett bra betyg.. Emma och jag skulle byta hennes Mp3 men när vi kom fram till Mobilia så hade hon glömt den i skåpet.. ahhah hon blev mer sur än vad jag blev.. Sen dansade man och gäspade sig igenom den timmen..

Imorgon är det enskilda foton och jag har öppen frisörsalong i Textsalen.. (endast plattångning) Har redan två kunder och är tveksam om jag kan ta fler imed att vi ska göra vår tiding och jag måste göra den bra för att få mitt MVG som jag kämpar så för.. Nä nu linda orkar jag inte skriva mer.. :P

allt och lite till / MissEstelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaahaha det var ett fint inlägg estelle :D
en fråga bara vad menar du i de första två meningarna? mig lr ugly?

2007-11-09 @ 08:48:34
Postat av: Anonym

// Linda

2007-11-09 @ 08:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0