ehhh....

 en bild där man inte ser mig hur jag ser ut just nu.. :P

okej jag vet inte vad jag ska skriva.. är liksom helt tom i huvudet kan bero på att jag bara legat i sängen hela dan och sovit.. Känner mig lite bättre fast jag tar tordagen att vila upp mig ännu mera och för att inte glömma pencellinen som doktor gett mig.. Tre fucking stora äckliga vita tabletter om dagen.. Nice.. :S
Ska försöka få en tid till ansiktsbehandling på fredag men det är totalt omöjlikt att komma fram... Funderar även på att dra ner till Höllviken med mamma och käka mums.. Vingar I lööööve...
Fredag får man se hur det blir.. Med grupperna och allt..ajja det löser sig säkert...

You know / MissEstelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0