Nu är det jul igen...

image9

Ja då var det dags för ännu en julafton med familjen/släckten... Tyvärr har jag ingen julkänsla och jag är förkyld.. Julkänslan kommer väl förhoppningsviss i morgon då kalle och maten och paketerna fyller dagen..
Paketerna har jag faktiskt ingen anning om vad det blir eller jag vågar knappt gissa för det låg en paket under sängen som såg ut som något "elektronikst" och sen såg jag pappa med papper i hallen om en dator.. Hummmmm vågar inte hoppas, det är nog bara något annat...
Ajjja Harry Potter boken har förgyllat min vardag imorse i strumpan och jag har redan läst 200 sidor och ikväll kommer det bli mera mera...SPÄNNANDE

Så nu återstår bara för mig att önska er alla (de få som läser min blogg) en rikitg GOD JUL...

Återkommer efter julruschen/ MissEstelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0