Köpenhamn

Igår var det Köpenhamn som gällde för mig och linda..  Mycket trevligt och massor med folk...
Hittade min älskade väska som jag har letat efter.. hittade också en tröja som jag letat efter.. fast efter mycket tänkade blev det inget av det.. hahahhaha.. Snållejävel är jag.. Har pengar och så men jag vill inte passara min gräns med pengar ( ni som känner mig vet... :p) hahaha ajja kanske köper det på tisdag då jag ska med mamsen...

En vecka kvar till Julafton nu.. Mysigt mysigt.. Men som vanligt kommer det bli jobbigt.....

Har fixat julklapp till Mamma och Pappa .. Foto på melvin och mig förstora det om det inte blir assdyrt.. Snållejävel igen.. hahahahha

Orkar inte skriva mer nu ska plugga på Historian som jag egentligen inte vill för vi ska ju baka julgodis idag, men men sista veckan och SÅ JÄVLA SKÖNT MED jullov..

hejhej / MissEstelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0