This boots are made for waking...

ännu en låååång söndag som bara har gått åt till att göra absolut ingetting.. Det är ganska skönt ibland men det blir lite tråkigt.. Ajja men man får stå ut..

Så himla skönt med lov nu.. behöver man nu efter intensiva veckor i skolan.. Som vanligt har jag och göra hela lovet och känner att det inte kommer att bli någon dag själv.. Jo kanske.. :P Imorgon ska man vara med Linda kanske in till stan eller hemma dag med Harry Potter.. ( min älskling) !! Får se vad det blir... Fick även reda på att det skulle vara en speciell dans med koregrafen för stora stjärnor så som madonna och britney spears som skulel hålla klasser som JAG ska anmäla mig till DIREKT.. FY fan va kul.. Fast jag måste skippa min andra dans då.. :S Inte såå roligt..

Ikväll blir det pannkaks ätande hemma hos milla.. Mums fillibaba..

För det är jag värd / MissEstelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0