Mamma Mia

Kom hem ganska sent igår så orkade inte sätta igång datorn och skriva ett inlägg..

Ja igår var vi då och så Mamma Mia, filmen var bra men vissa kunde skitit i att sjunga och bara spelat istället.. Sorlig var den också, men det var bra musik.. Sedan åt vi vingar, mummmms.. Och satt och pratade allmänt..
Visst ja på stranden igår blev jag stucken av en geting, AJ, sjukt ont gjorde det och svullnade upp som en ballong runt stället där den stuckit.. Jävla äckel getingar..

Bilder från igår kommer här och dagen vet jag inte hur den ser ut ännu..

Puss
/MissStopIt

 
Mamma och Jag. Mamma är superduper glad.. Älskar dig överallt annat.. <3

Mostern och mormor..

Jag med väldigt vågit hår och konstig min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0